דלג לתוכן דלג לפוטר

קורס משא ומתן

ערך

ניהול משא ומתן אפקטיבי על ידי מודל DBN ייחודי

  Dialogue Based Negotiation

בחיים היום יומיים רווי הטכנולוגיה והשינויים המהירים, הכישורים לניהול דיאלוג אפקטיבי ומשא ומתן דורשים כלים ומיומנויות גבוהים כדי לחזק את היכולת להציג פתרונות יצירתיים, לאתר הזדמנויות חדשות חדשות, לזהות שירותים וערכים נוספים לטובת בניית מערכות יחסים של אמון ושותפות בארגון ומחוצה לו.
קורס משא ומתן נועד להקנות למנהלים, אנשי רכש ובעלי תפקידים בארגון ידע, כלים ומיומנויות לניהול דיאלוג מבוסס צרכים על ידי היכרות והטמעת המודל הייחודי לניהול משא ומתן – DBN – Dialogu Based Negotiation.

למי מתאים קורס משא ומתן?

קורס משא ומתן מתאים למנהלים, מנהלי רכש, קניינים, אנשי כספים, שרשרת אספקה וכו’ במטרה להשגת יעדים ומטרות ובביצועים של הארגון באופן המושתת על הסכמה המקדמת תהליכים ויעדים עסקיים. קורס משא ומתן מתאים גם למנהלי צוותים בארגונים גדולים.

תפיסת העולם העומדת בבסיס לפתרון סכסוכים ה ADR מושתת על ההנחה כי קונפליקטים ומחלוקות הם חלק בלתי נפרד מעולמנו המקצועי והאישי והם מהווים אינטראקציה שגם אם היא נתפסת כשלילית, היא מהווה הזדמנות ללמידה, חיזוק מערכת היחסים, לשינוי ולצמיחה.

נציע להתבונן על עולם ניהול מערכות היחסים במקום העבודה מזווית ראייה חדשה ברוח הגישור ועקרונותיו, כשהדגש בתהליך יינתן לניהול מושכל ומודע של ממשקי העבודה. יכלול כלים יישומים לבניית אמון, זיהוי צרכים, פתרון הקונפליקטים והטמעת ערך השיתופיות בתרבות הארגונית. הכשרה זו תסייע למשתתפים לנהל באופן מודע ואפקטיבי שיחות מורכבות – עם עובדים, עמיתים, ממונים, ובהקשרים נוספים בהם נדרשת הנעת אחרים – עם וללא סמכות. ניהול הדיאלוג בצורה מובנית ומבוססת צרכים תורמת להצלחה בהשגת היעדים ובהעצמת המשתתפים.

מיישמי התפיסה ייהנו מכלים מקצועיים שיאפשרו מגוון ייתרונות:

  • חסכון בזמן ובמשאבים בעת יישוב המחלוקות ובניית ההסכמות
  • סיוע בייצור פתרונות מוסכמים, אליהם יהיו מחויבים בהמשך הדרך
  • ניתוח וטיפול ענייני ללא הזנחה של האלמנטים הבין אישיים והרגשיים
  • סיוע בניהול שיחות קשות וניהול כעסים באופן מקצועי ואפקטיבי
  • חיזוק האומץ הניהולי ושיפור יכולת השליטה בתהליכים מורכבים

יעדים

  • הכרה והטמעת כלים ופרקטיקה לניהול דיאלוגים ומו”מ פנים וחוץ ארגוני
  • העצמה וניהול מערכות יחסים ארוכות טווח, המשלבות שיפור ומימוש יעדים
  • לימוד אינטגרטיבי לניהול דיאלוג אפקטיבי – כלים מתקדמים ומיומנויות תקשורת אפקטיבית
  • שיפור יכולת העברת המסרים ותיאום ציפיות בתהליכי משא ומתן כדרך להשגת המטרות
  • היכולת לנהל ולהעצים מערכות יחסים ארוכות טווח ביחד עם מימוש היעדים
  • שיפור הביצועים ע”י יישום הכלים הנלמדים והעצמת המנהלים
  • העצמת המשתתפים על ידי הבנת האלמנטים והיתרונות בניהול אינטראקציות אפקטיביות כתנאי לשיפור תהליכים ותוצרים

פתרונות

בין ניהול ומנהיגות

ניהול קונפליקטים

ניהול דיאלוג אפקטיבי ושיחות

טעונות

DBN – מודל לניהול מו"מ פנים וחוץ ארגוני

ECA – מודל לניהול ממשקים, שיתופי פעולה ושותפויות

MANAGING UP – השפעה כלפי מעלה

  • ליווי צוותי מו"מ בתהליכים מורכבים
  • כלים לניהול מו"מ בין תרבותי
  • DBN – מודל לניהול משא ומתן פנים וחוץ ארגוני - Based Negotiation Dialogu
  • ניהול דיאלוג אפקטיבי ושיחות קשות
  • סדנאות ייעודיות למנהלים ומובילי מו"מ בארגון
  • קורס משא ומתן
  • סדנת משא ומתן למנהלים

לקוחות ממליצים

לאחר מחקר מקיף בחרנו לבנות קורס מיוחד לצוות שלנו עם גומא גבים וכבר מההתחלה מצאנו שותפות מפרה ואמיתית, אותה חווינו עד סיומו המוצלח של הקורס. מעבר לכך התכנים, אופן ההנחיה, התהליכים האישיים והקבוצתיים ועוד היו מעולים. אין ספק שגם בפעם הבאה שנוכל לייצר עבור צוות שלנו הזדמנות כזו- נפנה אליכם שוב.

איגוד התעשייה הקיבוצית עובד כבר מספר שנים עם קבוצת גבים ובהמשך עם גומא גבים. השיתוף בא לידי ביטוי ראשית ברעיון של חיבורים, של שיתופי פעולה, ומאחר וזה המסר, הרי שנעזרנו בכישוריו הנהדרים של עמרי גפן בהרצאות על הנושא בפורומים שונים: הכנס השנתי שלנו, פורום מנכ”לים ויו”רים, קורסי דירקטורים, קורסי דירקטורים מתקדמים ופורומים של משאבי אנוש בכל פורום הפליא עמרי להעביר את המסרים של שיתוף בונה, מחבר, מלכד באופן ייחודי וסוחף ולאחרונה בצענו גם קורס גישור למנהלים עם חנן רוזן שהיה מוצלח מאוד. תודה גדולה והרבה הערכה לכם.

במרץ 2021 וכחלק מהוספת מחלקת הלפדסק שתטפל בקריאות שירות של מערכות מידע, פנינו לקבוצת גומא-גבים בבקשה לסדנת שירות. כיאה למי שמתעסק בשירות, קבוצת גומא גבים סיפקה לנו, הלכה למעשה, דוגמה לשירות קשוב, מקצועי ומדויק – החל משלב אבחון הצרכים ובהבנה של הייחודיות של תמה גרופ וכלה בחיבור למנחה מקצועי ונעים במיוחד שצייד אותנו בכלים ושפה שימשיכו איתנו.

העיר רמלה נעזרת בשרותי קבוצת גומא גבים (בעבר גבים) מזה כ- 10 שנים. המרכז הגישור העירוני קיבל סיוע רב בבניית תוכניות ייחודיות ומודלים המותאמים לצרכי הקהילה ברמלה. מנחי הקבוצה הנחו קורסי גישור בסיסיים והכשרה מעשית בגישור – “פרקטיקום”

 

ברצוננו להודות לטל יעקב מדריכת קורס גישור של קבוצת גבים בבית חולים מאיר. יצאנו כולנו מהקורס בתחושה שלא יכולנו לזכות במדריכה טובה יותר. ידע, שולטת בחומר ובעיקר עושה זאת באהבה גדולה. בדרכה המיוחדת ניכרים האמונה, הכוונה, ובעיקר אור גדול. התברכנו במדריכה שחיה ונושמת את אהבת המקצוע ומדביקה בכך את כל מאזיניה. מעבר לידע ולכלי המדהים של הגישור, חווינו העשרה, התרגשות, שיתוף ובעיקר העצמה.

אני שמח להמליץ בחום על קבוצת גומא גבים, עמרי, צוות החברה ועל קורס הגישור לבכירים שאני נמנה על בוגריו. הקורס היה סופר מקצועי והיווה עבורי חוויה מיוחדת, מעשירה ומלמדת. הכלים שקבלתי בקורס היו חיוניים, נכונים ומאוד מדויקים ואני עושה בהם שימוש יומיומי עם כל הממשקים בעבודה פנים וחוץ ארגוניים. בזכות למידת והפנמת מודל הגישור הטרנספורמטיבי אני מצליח כיום, כמנהל בכיר בארגון גלובלי מוביל בתחומו, למקד

את היכולות שלי ולמנוע קונפליקטים טרם התרחשותם, וכן לפתור בשעת הצורך קונפליקטים קיימים מול עובדים, עמיתים, מנהלים וספקים. אסכם ואומר – מומלץ לכל מנהל בכל תחום !

קורס הגישור לבכירים הינו חוויה מעשירה, מאלפת ומרתקת ברמה המקצועית והאישית כאחד, מודל הגישור הטרנספורמטיבי הנלמד בקורס מחדד את היכולת שלך כמנהל בכיר למנוע קונפליקטים טרם התרחשותם, ומעבר לכך מספק כלים חיוניים ליישוב קונפליקטים שנוצרו סביבך. החוויה של השתתפות בקורס זה בסביבה של אנשים מנוסים מדיסיפלינות מגוונות היוותה ערך מוסף בפני עצמה ותרמה רבות לשיח. אני ממליץ בחום!

אני שמח מאוד להביע את תודתי על התהליך שהתבצע באגף לקוחות אסטרטגיים. קיבלנו פידבקים מעולים על איכות התהליך, המנחים, מקצועיות התוצרים והאופן שבו התבצעה הסגירה. התרשמתי עמוקות מגבים במהלך התהליך. מקווה שנוכל להמשיך עבודה בהמשך כשתיווצר לכך הזדמנות ואולי בהמשך התהליך באגף.

צוות הרכש  של חברת אמדוקס השתתף בסדנת ניהול מו”מ ודיאלוג של גומא גבים. זו הייתה סדנא מאוד חשובה בעבורנו שבעקבותיה אימצנו אותה כדרכינו ביום יום למשא ומתן ועבודה יום יומית עם לקוחותינו, בימים אלו אנו בונים סדנה נוספת על מנת להמשיך בהכשרות והתמקצעות ולהתקדם עם כל הקורה בתעשייה.

רצינו להודות על סדנת הגישור עם חנן. זה היה מאוד מעניין ושימושי לעבודה שלנו. ואנו מקווים למפגשים מעניינים כאלה בעתיד. חנן מנחה את הרצאות באווירה ידידותית ומקצועית במיוחד, היינו מעורבים בתהליך ההרצאה כל דקה ואף אחד לא נשאר בצד. מרצה כזה יכול לתרום תרומה עצומה לפיתוח מערכות יחסים בין אנשים.

 

בשם המרכז להכשרה ולהשתלמות שופטים, ובשם כלל המשתתפים בקורס, נבקש להודות לכם על העברה מקצועית ומותאמת לאוכלוסיית השופטים, של קורס הגישור, בהובלתה המשובחת של עו”ד ניצה נבון. כמרכז להכשרה ולהשתלמות שופטים אנו שואפים לשכלול והרחבה של היכולות והכישורים המקצועיים  של השופטים לטובת שירות מיטבי לאזרחי המדינה. כחלק מהתפיסה הרואה את תפקידו של השופט כמי שעוסק גם ביישוב סכסוכים, בחרנו להקנות ידע רלבנטי בנושא הגישור ואף ולשכלל את מיומנויות הגישור של השופטים. אנו מבקשים להודות על מימוש הקורס הראשון, אשר יצא לפועל בהצלחה, גם הודות להעברתו באופן מקוון, ברובו, מצב שאיפשר לשופטים רבים יותר להתפנות ולהצטרף אליו.

הקורס זכה להערכה רבה, היה מצויין, נתן כלים גם לעבודת השופט וגם לחיים! היה רהוט, אינטיליגנטי ומרתק!”

אנחנו תקווה כי הידע והמיומנויות שהצטרפו לארגז הכלים של השופטים ימצא את המקום ליישומו גם בבתי המשפט, המתמודדים עם אתגרים רבים בעת הזו.

 

קורס מצוין יעיל ומצמיח לכל אחד ובוודאי למי שביום יום עוסק בתחומים הזוקקים ניהול מערכות יחסים ורוצה להרחיב את ארגז הכלים. כמובן, בנוסף, מי שרואה את עצמו מגשר ניתנת כאן הזדמנות ונקודת פתיחה טובה מאוד. הקורס מספק תוכנית מעשית תהליכית ברורה ובנויה היטב בהדרגתיות נכונה. תודה לגולן ברק מנחה הקורס.

תודה רבה לאדוה גוצ’אנסקי שהעבירה למנהלות בעלות תפקידים בסקטור החרדי קורס גישור. קורס מקצועי, הועבר בנעימות ובצורה מעניינת וזורמת. אדוה מהווה דוגמא חיה לניהול מכבד אך ברור של קונפליקטים. במהלך השיעורים למדנו חומר איכותי רב, תרגלנו אותו וקיבלנו משוב כנה ומדויק, שסייע לנו להתכוונן נכון ולהתקדם במלאכת הגישור. כל המשתתפות נהנו מאד.

חנן היקר, כולי תקווה ותפילה שאזכה להפנים וליישם את כל מה שאנחנו לומדים איתך בקורס גישור וברור לי שהעוצמה שזה “מכה” בי (ואולי בעוד כמה מהקבוצה..) קשורה בקשר ישיר אליך ולאופן שבו אתה מעביר את הקורס. אשרינו שזכינו, תודה חנן

השיעורים בקורס גישור הם פשוט תענוג צרוף! כל כך מחכימים ומוטמעים! השיעורים מתובלים בהומור, חוש משחק מפותח והרבה פלפל, בדיוק כמו שאני אוהבת, צורת ההנחיה שלך מלאת חיים, מקצועית ומעל הכל, מעוררת מחשבה גם הרבה אחרי השיעור…

קורס מצוין יעיל ומצמיח לכל אחד ובוודאי למי שביום יום עוסק בתחומים הזוקקים ניהול מערכות יחסים ורוצה להרחיב את ארגז הכלים. כמובן, בנוסף, מי שרואה את עצמו מגשר ניתנת כאן הזדמנות ונקודת פתיחה טובה מאוד. הקורס מספק תוכנית מעשית תהליכית ברורה ובנויה היטב בהדרגתיות נכונה. תודה לגולן ברק

דפנה מנחה נפלאה. הנחתה את התכנית בקורס אימון במקצועיות ורגישות. השרתה אווירת נינוחות. חוויה ריגשית ולימודית חזקה ומעניינת , המון חומר למחשבה לאיך לעשות את הדברים.

הגעתי לקורס של גומא גבים, בהנחה שאני יודע פחות או יותר לגשר וחיפשתי רק כלים וידע מקצועי, כדי לעשות סדר בדברים. למעשה, גיליתי עולם שלם וחדש, קיבלתי תפיסה שונה לגמרי על הליך הגישור, יחד עם כלים רבים ופרקטיים. מרצה הקורס ישראל ורשואר היה פשוט מדהים, הוא לא לימד אותנו חומר על גישור, אלא העלה אותנו על מסלול המגשר, צעד אחר צעד, הטמיע בנו את החומר באופנים מגוונים ומהנים, ובעיקר הראה לנו דוגמה אישית של מגשר מאפשר ונותן אמון

אני אמיר איש חינוך מזה 22 שנה מלווה הורים וילדים בצמיחתם. נרשמתי ללימודי אימון בגומא גבים להתמקצע בכיצד להיות מאמן עם מבנה מטרה ותודעה. הייתה לי חוויה של למידה ויכול להגיד בפה מלא שקיבלתי כלים ודרך כיצד להפוך למאמן. תודה לגומא גבים ולניבה המנחה מופלאה של הקורס.

הרישום לקורס הזה הוכח כאחת הבחירות הטובות שעשיתי עבור עצמי. קיבלתי ידע רב שיעזור לי הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. הקורס מועבר בצורה נעימה, מאפשרת, תומכת, מהנה ומספקת. ממליצה בחום!

קורס מדהים של הכשרת מאמני Mental Wellness בהדרכתה של לירון שפירא דרליצ׳מן. היא מדהימה מקצועית עניינית ומלאת רגש, הקורס נפלא מעניין ומוסיף לארגז הכלים לא מעט ולמכללה קסם מיוחד, כולם תמיד מחויכים בסבר פנים יפות. פשוט ת ע נ ו ג אחד גדול. אי השפיות בטרוף החיים כרגע.

הקורס ערוך באופן מובנה, ברור ומקצועי. ישראל ורשואר מנחה אותו באופן מדוייק, סוחף, מעורר חשיבה ומקצועי, ישראל מצליח לייצר עניין לאורך כל שעות המפגש, ובזום זה בכלל לא פשוט, ישראל קשוב מאוד לתלמידים ומצליח באופן וירטואוזי להפיק למידה משמעותית מכל אחד. תודה רבה

 

קורס חד פעמי. מדהים מרתק. מלמד .ישראל מורה נדיר ואיש ששווה להכיר לחיים, הקורס נתן לי כלים פרקטיים ומקצועיים לניהול תהליכי גישור באופן מקצועי ובבטחון

נהניתי מכל רגע! האווירה בקורס היתה מושלמת, וכך גם מהלך ההנחיה והטמעת החומר. האמון והפתיחות היו נוכחים קבועים בכל חלקי הקורס. ישראל בכשרונו ובאישיותו המיוחדים הוביל אותנו צעד אחר צעד, במקצועיות וברגישות. הוא איפשר לטעות, וללמוד את הלקחים, תוך שמירה על הכבוד והביטחון של כל אחד. האמת שקשה לי לבטא במילים את גודל ההערכה שלי, מדובר בהרבה יותר ממה שכתבתי

קורס מצויין! מרצה ומתרגלים תענוג אמיתי. קורס מקצועי, באווירה מצויינת, כיף אמיתי ותוך כדי זה מקצועי, יעיל בהיבט היומיומי כמו גם בהיבט המקצועי. ממליצה בחום!

הלמידה המקוונת בקורס הכשרת מאמנים עלתה מעל לציפיות שלי. היו לי חששות כשנרשמתי לקורס שהתפוגגו מיד בשיעור הראשון ומהשיעור השני הבנתי שעשיתי את הבחירה הנכונה.

הלמידה המקוונת היתה מצויינת מבחינת “זמן נטו” ללימודים, החומר הלימודי הועבר מצויין, ברמה הטכנית מיכל שלטה היטב בטכנולוגיה של הזום (כגון חלוקה לחדרים), החומר הונגש היטב.

נהנתי ולמדתי ממיכל, מחומרי הלמידה ומחברי הקבוצה. תודה על קורס מעשיר וחוויתי. המרצה מיכל זיו מעולה והעבירה את הקורס באופן מרתק תוך מתן כלים והסברים לגישור נכון . התרגולים חיזקו והמחישו את הדילמות ואת הדרך להביא להסכמות.

מיכל היתה מעולה הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. הקורס היה ברמה גבוהה והועבר בצורה מעניינת מאוד. ניכרת הכנה מוקדמת והשקעה רבה בקורס. למדתי מהקורס ברמת הגישור וברמה האישית.

סיימתי קורס אימון בהנחיית שרון שהנחתה את הקורס באופן מקצועי ומרתק, הקורס היה מעניין ומשמעותי מאד מאוד עבורי ופתח את הדרך לשימוש בכלי האימון כשיטה נוספת למפגשי הטיפול בקליניקה שלי עם המטופלים

תודה לך יהודה אטיאס על קורס משמעותי ומרתק, על הנחייה מלאה ידע, משמעות ואפשרות להכנס פנימה אל עולמי האישי והמרתק.

הקורס ערוך באופן מובנה, ברור ומקצועי. ישראל ורשואר מנחה אותו באופן מדוייק, סוחף, מעורר חשיבה ומקצועי, ישראל מצליח לייצר עניין לאורך כל שעות המפגש, ובזום זה בכלל לא פשוט, ישראל קשוב מאוד לתלמידים ומצליח באופן וירטואוזי להפיק למידה משמעותית מכל אחד. מעבר לכך שהתברכנו במנחה מחונן, התברכנו גם בקבוצה נהדרת והמפגש הדו שבועי היווה חוויה מקצועית, לימודית וחברתית נעימה. תודה רבה

כל אחד מאיתנו בחר להתחיל את המסע הפרטי שלו, לכל אחד מפה ותרמיל בו הוא נושא את מה שהוא אסף בדרכו עד כה. ובתחילתו של השביל פגשנו אותך, ניצבת כמיגדלור. מחבקת, רגישה, מדוייקת ובדרך ליווית אותנו בדרכנו, הארת כדי שנוכל לחפש בעצמנו את מה שביקשנו לנו. תודה לך דפנה על מסע שליווית אותנו במסע אישי, עמוק ואמיץ וכל אחד בקצב שמתאים לו. סקרנים לכל אשר נפגוש בדרך! בהערכה ואהבה הכשרת מאמנים פברואר 2022

קורס הגישור עלה על כל הציפיות שלי ועוד. הרבה תובנות שילוו אותי בכל פינה של החיים. נתן טעם להמשיך בלימודים ואולי יום אחד להיות מגשרת. לא בזבזנו רגע ובכל זאת נהניתי מכל רגע. אווירה נעימה. קבוצה מעולה!

וואוו זה מה שאני מרגישה! אריאל המדהימה ברגישות ותשומת הלב המיוחדת שלה העבירה לנו קורס חוויתי ומעשיר. במטה הקסם שלה אישרה גם חיבור מיוחד בין כל החברים בקבוצה. מרגישה שזכיתי בחברים לחיים ואתם זכיתם במאמנת אחת הטובות אם לא הטובה ביותר!

סיימתי קורס גישור ומשא ומתן עסקי ואני חייבת לציין שזהו קורס חובה לכל מי שעוסק בענף או מתכוון להכנס לעולם הגישור העיסקי, מייטב המרצים שהעבירו את החומר הנלמד בצורה מקצועית כיאה לגומא גבים יישר כח.

להתאמת פתרונות לארגון שלך

להשארת פרטים לייעוץ או פגישה



    הלקוחות שלנו

    להתאמת פתרונות לארגון שלך

    להשארת פרטים לייעוץ או פגישה



      קורסים במכללה
      דילוג לתוכן