דלג לתוכן דלג לפוטר
“הדבר החשוב ביותר בתקשורת
הוא לשמוע את מה שלא נאמר”
פיטר דרוקר

קורס גישור

לימודי גישור – לניהול מחלוקות וקונפליקטים באופן מקדם ומוסכם

 

לשיפור מיומנות ההקשבה וניהול קונפליקטים באופן מקדם ובדרך של הידברות. קורס גישור מתאים לכל אחד ואחד שרוצים לשפר את יכולותיהם האישיות, להוביל, להשפיע ולהצליח לשנות את השיח.

 

אם אתה נמצא בדרך לקריירה חדשה, מתלבט אם להרחיב את העיסוקים שלך כחלק מהקריירה הנוכחית, קורס גישור יהווה תהליך עוצמתי שיפתח לך צוהר לדרך בה ניתן לנהל קונפליקטים באופן מיטבי, ניהול דיאלוג ומו”מ משתף, תוך התבוננות על ערכים, צרכים ואינטרסים של כל הצדדים. לימודי גישור כרכישת שפה פרקטית ומקדמת, להקשבה והתנהלות ביומיום או כמקצוע כשליחות.

 

קורס מומלץ לכל אדם – מנהל, מטפל, איש חינוך, עצמאי וכל מי שמלווה אנשים או עובד עם אנשים במגוון ממשקים. הקורס מעניק כלים פרקטיים ברמה האישית והמקצועית, שכלול היכולות להבנת סיטואציות מורכבות תוך התבוננות על ערכים, צרכים ואינטרסים ואפשרות לפתור קונפליקטים באופן מיטבי, בכל תחומי החיים.

להיות מגשר/ת זה לרכוש מקצוע בזכות הכישורים שכבר נולדת איתם!

בוגרי הקורס יוכלו לשלב את תחום הגישור עם הקריירה הנוכחית, להטמיע את כלי הגישור בכל סיטואציה או לפתח קריירה חדשה כמגשרים במגזר הפרטי או העסקי.

בדיקה

לימודי גישור

קורס גישור בגומא גבים תכנית לימודים מקיפה ופרקטית, המעשירה ומפתחת גם ברמה האישית

הקהילה מספקת למגשר את כל הכלים להצלחה מקצועית:

  •  תהליך עוצמתי והכרות עם עולם חדש ומרתק של תחום הגישור וניהול קונפליקטים
  •  קבלת כלים גישוריים: מו”מ, ניהול קונפליקטים, זיהוי נושאים ואינטרסים
  •  שיפור המיומנויות לניהול מחלוקות
  •  לימודי גישור מקנים פיתוח מיומנויות תקשורת והקשבה
  •  למידה חווייתית הכוללת הרצאות, דיונים וסימולציות
  •  בוגרי הקורס העומדים בדרישות הקורס, יקבלו תעודת מגשר מטעם קבוצת גומא גבים בהתאם להמלצת ועדת גדות לשעבר
  • דרישות הקורס: נוכחות 85% + השתתפות כמגשר בסימולציות במהלך הקורס

 

שפת הגישור שנלמדת בקורס, ניתנת לשימוש בכל אינטראקציה יומיומית בחיים: בתקשורת בין אישית, בתקשורת זוגית, בשיח בין הורים וילדים, במקום העבודה, בעסקים, בשיח עם שכנים ובכל תחומי החיים. בגומא גבים אנו מאמינים בלימודי גישור כדרך חיים, כשפה של הקשבה והידברות ובעלת יכולת לנהל מחלוקות באופן מקדם ומאפשר.

 

קבוצת גומא גבים מכשירה ומסמיכה מגשרים מקצועיים מאז שנת 1997. הניסיון המצטבר, ההשקעה בפיתוח הדרכה, בצוות המנחים, יחד עם התפיסה הייחודית של תהליך ההכשרה, הביאו לכך שקורס גישור זה הוא קורס הגישור האיכותי והמוביל בישראל. רבים מבוגרינו בוחרים להמשיך ללימודי גישור משפחתי ולימודי גישור בחינוך ואף משתלבים במסלול פרקטיקום הייחודי  שמקנה להם מגוון אפשרויות תעסוקה מרתקותבסיומו. קבוצת גומא גבים היא היחידה בארץ שמציעה קורסי גישור לבכירים,מנכ”לים, סמנכ”לים ובעלי חברות. לימודי גישור אלה משלבים נטוורקינג עסקי וסימולציות מעולם העסקים הבכיר.

 

 

סיימת לימודי גישור? הצטרפו עכשיו לקהילה המקצועית של גומא גבים – המאפשרת תמיכה, ייעוץ וסיעור מוחות בין בעלי מקצוע שותפים, חשיפה והזדמנות לקבלת עבודה במקומות בהם יש לקהילת המגשרים שלנו בלעדיות, וכלי להמשך התפתחות מקצועית בעולם הגישור.

קורס גישור - למי הוא מתאים?

  • קורס גישור מתאים למי שרוצה לעסוק בגישור כמקצוע – זהו קורס ראשוני בתחום הגישור שמהווה בסיס,  ללימודי המשך בגישור משפחה, גישור עסקי, גישור בסכסוכי עבודה, בחינוך וכד’
  • קורס גישור מומלץ לעורכי דין ומשפטנים, למנהלים, לאנשי עסקים, למנהלי משאבי אנוש, לאנשי חינוך ואקדמיה ולבעלי מקצועות חופשיים העוסקים במקצועות טיפוליים אשר רוצים ללמוד את השפה הגישורית כדי לייצר תקשורת אפקטיבית יותר עם לקוחות ואנשים איתם הם עובדים.
  • לימודי גישור מתאימים לציבור הרחב – קורס גישור הוא קורס העשרה מעולה שבו התלמידים מקבלים כלים פרקטיים בנושאים של ניהול ופתרון קונפליקטים, שיפור יכולת ההקשבה והבנת האחר והבנה של סיטואציות מורכבות. קורס גישור מעניק כלים פרקטיים לשימוש בחיי היום יום, בבית ובעבודה.

תכני קורס גישור

  • היכרות עם קונפליקטים – הגדרת הקונפליקט, מאפייניו וסגנונות ההתמודדות והניהול שלו
  • משא ומתן – היכרות עם סוגי משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן, אלמנטים חשובים בניהול מו”מ ומודלים לפתרון סכסוכים
  • הגישור – משמעות תהליך הגישור, עקרונות הגישור, הכרת המודל האפקטיבי לניהול גישור
  • הקשבה – כל הטכניקות להקשבה אפקטיבית ומקדמת, האמפתיה ככלי גישורי
  • גישור בשניים – עבודה ב CO, מה עושים במצבי פערי כוחות
  • היכרות עם אסכולות שונות הקיימות בתחום גישור
  • מיפוי הנושאים בתהליך הגישורי, שלב של הגדרת עמדות מול אינטרסים
  • סיום תהליך הגישור – כתיבת ההסכם, גישור מקוון וכו’.
  • המגשר – תפקידו, ניהול פגישת הגישור, יחסיו עם המגושרים, שילוב עו”ד בתהליך הגישור, חוק ותקנות האתיקה וכו’

שיטת הלימוד בקורס

התנסות

הדגמה

הנחיה ודיון

חשוב לדעת!

תנאי קבלה

בעלי תואר ראשון

או לבעלי 5 שנות ניסיון מקצועי

מעל גיל 25

מבנה הקורס

12  מפגשים בני 5 שעות,

סה”כ 80 שעות אקדמיות.

תעודה

“קורס גישור מקצועי”
מטעם גומא גבים
בהתאם להמלצות ועדת גדות לשעבר

רוצה פרטים נוספים על הקורס?

להשארת פרטים נשמח לייעץ:

    קורסים שיפתחו בקרוב

    קורס גישור ברחובות
    יום רביעי, 27.03.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור בירושלים
    יום רביעי, 10.04.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור במודיעין
    יום רביעי, 01.05.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור ברמת השרון
    יום שישי, 03.05.2024 , 09:00 - 14:00
    קורס גישור בערבית בחיפה
    יום חמישי, 30.05.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור ברמת השרון
    יום שני, 03.06.2024 , 09:30 - 14:30
    קורס גישור בחיפה
    יום שני, 24.06.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור ברמת השרון
    יום שלישי, 02.07.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור ברמת השרון
    יום ראשון, 01.09.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור במודיעין
    יום שני, 02.09.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור ברמת השרון
    יום ראשון, 08.09.2024 , 09:30 - 14:30
    קורס גישור בחיפה
    יום שלישי, 10.09.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור מקוון
    יום שני, 16.09.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור מקוון
    יום שלישי, 01.10.2024 , 09:30 - 14:30
    קורס גישור בירושלים
    יום שלישי, 01.10.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור בבאר שבע
    יום שני, 28.10.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור מקוון
    יום שני, 04.11.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור ברחובות
    יום שלישי, 05.11.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור ברמת השרון
    יום ראשון, 06.10.2024 , 09:30 - 14:30
    קורס גישור ברמת השרון
    יום שני, 02.12.2024 , 16:00 - 21:00
    קורס גישור בחיפה
    יום שני, 02.12.2024 , 16:00 - 21:00

    בוגרים ממליצים

    חוויה מקצועית ועוצמתית, קורס מעניין ומועיל מאוד. המרצה מאוד מאוד ברורה, סובלנית ואכפתית. מעבירה את השיעור בצורה מאוד ייחודית. הייתה כיתה ברמה גבוה מאוד והיה מאוד כיף להיות חלק מכל זה.

    חנן המדהים, תודה לך על תקופה שאין לה תחליף. אמנם הקורס לא ארוך אבל ללא ספק הצלחת להשאיר חותם עם אישיותך, מקצועיותך והדרך המרשימה שלך ללמד ולהעביר את הידע.

    תודה רבה! קורס גישור מעולה ופורה. היתה גם קבוצה איכותית ומעניינת מאוד.

    סיימתי קורס גישור בזום וזו היתה הפתעה גדולה! נראה לי שדווקא הזום תרם לפתיחות ואיפשר לקיים תרגילים ברמה גבוהה. חנן המנחה היה מעולה וללא ספק הצליח להוציא ממנו את המיטב.

    היה מעולה, מלמד ומהנה. חנן אלוף! תחת נסיבות הקורונה והלימוד בזום היה מצויין.. יכול להיות שאם היינו במפגשים פרונטליים היה ניתן להפיק יותר ולהעמיק יותר בדיונים (מגבלות הזום לא מאפשרים תמיד ניהול של שיח בו מגיבים אחד לשני ולא תמיד שומעים את כולם) אך שוב, תחת המגבלות הטכניות היה מעולה!

    קורס מצויין! מרצה ומתרגלים תענוג אמיתי. קורס מקצועי, באווירה מצויינת, כיף אמיתי ותוך כדי זה מקצועי, יעיל בהיבט היומיומי כמו גם בהיבט המקצועי. ממליצה בחום!

    סיימתי קורס גישור עם ענת, קורס שהיה מעולה ומועיל גם ברמה מקצועית וגם ברמה אישית. הקורס בנוי בצורה מעניינת ונוגע בכל תחומי החיים. ענת היתה מנחה מעולה והאווירה היתה טובה מאוד בעיקר אודות לקבוצה המעולה ולאנשים הנפלאים שהכרתי

    קורס גישור בהנחייתו של חנן רוזן, הוא קורס מאד מובנה ויצירתי בעת ובעונה אחת. הקורס הועבר בצורה נעימה, חווייתית ומקצועית מאד. במהלך הלמידה נחשפתי לכלים גישוריים הן בפן המעשי והן בפן התיאורטי כך שיכולתי לשכלל את הכלים המקצועיים בתחום הייעוץ, איתם הגעתי לקורס. הנגשת המושגים באופן בהיר וברור אפשרה לי ללמוד ולהבין מושגים רבים בתחום האנושי והטיפולי -אשר נחשפתי אליהן במהלך חיי המקצועיים, אולם במהלך הקורס הובהרו לי מאד- ואפשרו לי מיקוד ויישום. אין לי ספק שעל מנת להיות מסוגלת להשתמש בכלי הגישור באופן מקצועי ורהוט, עלי לתרגל אותם רבות. יישר כוח על הקורס המעולה!!!

    הקורס היה מעל לציפיותיי, ברמה מקצועית גבוהה ובהנחיה המושקעת, המקצועית והנעימה של ענת.

    “ענת אלופה הפכה את שעות הערב הקשות אחרי העבודה לחווייה מרתקת והמחישה בסיפורים מניסיונה .הסימולציות נתנו המון. כדאי קצת לצמצם זמן תיאוריה ולהוסיף זמן סימולציה של כל שלב. היה מרתק והיכולת עלתה מאד עם התירגול. קורס מצויין . המון תודה !!!”

    קורס גישור נפלא, מקנה כלים וידע אודות עולם הגישור, מהווה כלים לחיי יום מיום בעבודה בחיים האישיים. הייתי מוסיפה עוד יומיים של תרגול . היה תענוג גדול לעבור כזה קורס ענת מנחה אסרטיבית מקצועית עיניינית ומבריקה תודה לכם.”

    קורס מעניין, פותח את הראש לחשוב אחרת, לראות נושאים מוכרים באור אחר וגישה שונה. מרצה טוב מאוד, ניכר שאוהב מאוד את מה שהוא עושה, הקורס העניק לי ערך משמעותי בחיי הפרטיים ובעבודה

    קורס שהוא ממש חוויה מרתקת והיה ממש כייף ללמוד בכיתה, אווירה טובה ומרצים ברמה מאוד גבוהה לטעמי, המנחה העביר את הקורס בצורה כל כך מקצועית, איכותית, נעימה, שירותית. תודה על ההזדמנות לעבור את הקורס הזה אצלכם והקבוצה היתה נהדרת וברמה גבוהה של אנשים.

    היה קורס ממש מצויין! קיבלתי כלים נפלאים ופרקטיים אני חושבת שכל אדם צריך לעבור קורס כל כך מפתח ומעשיר. תודה רבה לאופיר המקסים שהעביר את השיעורים בצורה מעניינת ומגוונת. ענה בסבלנות ובפירוט לשאלות. היה זמין. ישר כח!

    קורס מצוין, חווית למידה מאוד מקצועית וחיובית, מאוד מאפשרת, ללא ביקורתיות ושיפוטיות. פלטפורמת זום יעילה באופן מפתיע ואפשרה למידה נעימה ויעילה. המרצה רותם – מעולה! חלק הסימולציות מרכזי מאוד ומבחינתי הוא היה החשוב ביותר.

    קורס מאוד מעניין, מעשיר ונותן ערך רב. הקורס עושה בך שינוי שמורגש ממש כבר לאחר כמה שיעורים ובנייתו מורגשת באופן הולך ומתעצם ככל שהקורס מתקדם. בסיום הקורס הרגשתי שאני יכולה להשתמש בכלים האלה עם בני המשפחה, חברים ובעבודה, שיפרתי את כישורי ההקשבה שלי וקיבלתי כלים נוספים לניתוח מצבים מורכבים.

    שאלות ותשובות

    • מה מקנה התעודה של גישור מקצועי?
    • קורס גישור מקצועי מקנה תעודת “קורס גישור מקצועי” מטעם קבוצת גומא גבים אשר
      בהתאם להמלצות ועדת גדות לשעבר המאפשרת עיסוק בגישור באופן פרטי ובארגונים. על מנת לקבל הסמכה לגישור המוכר מטעם בתי המשפט יש לעבור התמחויות בהמשך לקורס המקצועי בתחום גישור משפחה/גישור עסקי. לימודי גישור מקנה תעודה מקצועית של סוגר הקורס.

    • למה ללמוד גישור מקצועי אצלנו?
    • קבוצת גומא גבים בעלת וותק מקצועי של מעל 25 שנה בתחום לימודי הגישור עם מעל 122K בוגרים אשר רובם גם חברים בקהילת המגשרים המקנה להם אפשרויות רבות לתמיכה, ייעוץ, ליווי והמשך התפתחות בתחום. לימודי הגישור מתבצעים עם צוות מרצים מהשורה הראשונה של המגשרים בישראל ומשלבים הדגמות והתנסות אישית, הקורס המורחב ביותר בישראל ובנוי מ 80 שעות לימוד!

    • מהן שיטות הלימוד בקורס גישור?
    • קורס גישור בנוי מלמידה בכמה מישורים, תוך שימוש בטכניקות מגוונות. לימודי גישור בהרצאה תיאורטית. לימודי גישור תוך דיון ורב שיח. שילוב של הדגמה ותרגול תוך משחקי תפקידים בלימודי גישור, ליווי מקצועי צמוד לאורך כל תקפות הסטאז’ בלימודי גישור יש שימוש במגוון טכניקות והוא מבטיח למידה חווייתית ומלאה ויכולת להפנים וליישם את החומר הנלמד באופן מלא תוך הבנה עמוקה של תהליכי הגישור.

    • האם הלימודים מוכרים?
    • לימודי גישור בגומא גבים, מוכרים על ידי ועדת גדות (לשעבר), שהיא הועדה המייעצת  בנושא גישור לבתי המשפט. ולכן לימודי גישור מתנהלים תחת הקפדה מחמירה של תקנות הועדה

    • מה אפשר להמשיך ללמוד בסיום הלימודים?
    • סיימת לימודי גישור?
      באפשרותך להמשיך ללמוד ולהתפתח במגוון מסלולים מקצועיים שיכשירו אותך להתמחות בתחום בו תרצה לעסוק ולהתמקצע: לימודי גישור משפחה לגירושין, גישור במערכת החינוך, לימודי גישור ומשא ומתן עסקי, גישור ארגוני, לימודי גישור וייעוץ זוגי, סדנה לכתיבת הסכמי גישור וקורס פרקטיקום שיקנה לך התנסות מעשית בגישור ואפשרות להיכלל ברשימות המגשרים מטעם בתי המשפט.

    • האם אפשר ללמוד אצלכם פרקטיקום בגישור?
    • קבוצת גומא גבים היא מהמקומות המובלים בישראל בהם ניתן ללמוד פרקטיקום, מסלול לימודי גישור המקנה לימודי התנסות מעשית בגישור ומקנה אפשרות להיכלל ברשימות המגשרים מטעם בתי המשפט

    •  למי מיועד קורס גישור?
    • קורס גישור מתאים לכל אחד. הקורס מיועד לציבור הרחב, לבעלי מקצוע – עורכי דין ומשפטנים, אנשי שנמצאים בתפקידי ניהול, עצמאיים ואנשי עסקים, מנהלי ומנהלות משאבי אנוש, אנשים העוסקים בתחומי החינוך והאקדמיה, בעלי מקצועות חופשיים ולעוסקים במקצועות הטיפול, האימון וליווי אנשים בכל התחומים.

       

    • מהו גישור?
    • מה בכלל תהליך גישור? הגישור הוא הליך ליישוב סכסוכים המוסדר בסעיף 79ג לחוק בתי המשפט (נוסח משולב) התשמ”ד 1984 ובתקנות בתי המשפט (פישור) התשל”ג 1993. בגישור מתקיים שיח של הידברות בין הצדדים המתגשרים בעזרה וליווי של צד שלישי – המגשר.

      ב 20 השנים האחרונות הלכה ופשטה התפיסה שההכרעה השיפוטית לא צריכה להיות רק האפשרות הבלעדית לפתרון סכסוכים. ולפי הגישה הרווחת כיום בעולם כולו ובישראל מוטל על בית המשפט לבחון לפי סוג ואופיו של הסכסוך אם עדיף להציע לבעלי הדין לפנות לגישור או לתהליך מסוג אחר כדי לנסות להסדיר את הסכסוך לפני שמתחילים תהליך התדיינות בבית המשפט או לאחר תהליך התדיינות, כשהשאיפה היא שסכסוכים יועברו לתהליך גישור עוד לפני שהצדדים פונים לערכאות השיפוטיות.

    השינוי שלך מתחיל כאן!

    נשמח לייעץ, רק צריך למלא פרטים.



      קורסים נוספים שיכולים לעניין אתכם

      קורסים במכללה
      דילוג לתוכן