המנהלת הרפואית – שירותי בריאות כללית

לכל מאן דבעי, במסגרת פעילות רחבה ומגוונת לשיפור השירות במחוז מרכז של שירותי בריאות כללית , החלטנו לייחד בתוכנית העבודה של 2005, את הפעילות הקשורה בסקטור הרופאים לטיפול בתקשורת בינאישית וביחסי רופא-מטופל. הדגש היה על ניהול המימשק באופן שיביא למצב של win-win במיפגש שאפשר לומר עליו שהוא קונפליקטואלי וטעון באופן כמעט אינהרנטי .ההחלטה היתה שאנו זקוקים לשפה חדשה – שפת הגישור.

בהתקשרות שלנו לחברת "גבים" דובר על התאמת המודל הגישורי לצרכי האוכלוסיה שנבחרה – מנהלי המרפאות וההנהלה הרפואית , תוך הרחבת המימשקים גם ליחסי ממונה-כפיף , יחסים בין עמיתים ויחסים בין שותפי תפקיד בסקטורים האחרים.

חשוב לציין שהמטרה שלנו בארגון – לא היתה להפוך את המשתתפים למגשרים במובן הפורמלי של המושג, אלא להקנות כלים מעולם התוכן של הגישור שישמשו אותם בעולם העבודה ובחיים בכלל.

הקורס כלל 8 מיפגשים שבתוכם היו כ4 מיפגשי אימון.התקיימו 5 סדנאות שהקיפו כ80 משתתפים.

כל הסדנאות העברו ע"י נוגה כהן בשילוב עם מאמנים מגבים.

על מנחת הקורס: תקצר היריעה לספר בשבחיה של נוגה כהן , מנחת הקורס. אני בוחרת להביא ציטטות של מיקצת המשתתפים.

נוגה מדריכה מדהימה. מעולה. העבירה בצורה כל כך חכמה, מענינת. השעות רצו.אין כמו נוגה. יישר כח על הענקה מעצמה ומהידע הרחב שלה. אישיותה גורם מכריע באיכות הבלתי מתפשרת והנפלאה של הקורס.

על הקורס: מתוך המשובים שהתקבלו:

יש לי בכיס שפה אחרת, חדשה. הקורס מאוד קונקרטי. במגעים הישירים בעבודה, אחד לשני. השינוי היה אינסטנט . השפה שלי השתנתה לגישורית.זאת הסתכלות חדשה ושונה על קונפליקטים . הקורס הוא בעצם גישה לחיים ולבני אדם

דברי הערכה והוקרה:

בשבילי היתה זאת זכות גדולה להשתתף בקורס. הקורס -מתנה שקיבלתי ואני מודה עליה. בעצם ,כולם צריכים לקבל. צריך להשקיע בכולם.
בימים אלה אנו ממשיכים להרחיב ולשלב בקורס שעבר התאמה, גם קורסים לעובדי מטה (נותני שירות-פנים )
ובתכנון פעילות עם ההנהלה המצומצמת.

לסיכום, ממליצה בחום!.

יצירת קשר

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

נושא

תוכן ההודעה

הרשמה לקבלת עדכונים

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)