משתלמים בקורס גישור במכון מגיד

קורס גישור , מרכז רפואי מאיר, יוני-דצמבר 2016
ברצוננו להחמיא לטל יעקב מדריכת קורס גישור של קבוצת גבים בבית חולים מאיר.
יצאנו כולנו מהקורס בתחושה שלא יכולנו לזכות במדריכה טובה יותר.
טל מלאת ידע, שולטת בחומר ובעיקר עושה זאת באהבה גדולה. בדרכה המיוחדת ניכרים האמונה, הכוונה, ובעיקר אור גדול.
התברכנו במדריכה שחיה ונושמת את אהבת המקצוע ומדביקה בכך את כל מאזיניה. מעבר לידע ולכלי המדהים של הגישור, חווינו העשרה, התרגשות, שיתוף ובעיקר העצמה.
בטל יש את השילוב המופלא בין מקצועיות לאנושיות. התברכתם בה כאשת צוות, והתברכנו אנו כתלמידיה.
המשיכו בדרככם להכניס בלבבות את אהבת האדם ומציאת הדרך המיטבית ליישוב מחלוקות. יישר כוח על פועלכם.
משתתפי קורס גישור (קבוצת ההמשך):
יהודית שרון, אביבה וונטש, אנה דויטש, גל פרומקין, טליה מזרחי-דגרי, בועז אברהם, רותי כימיה, רונית להט

קורס גישור, משרד העבודה והרווחה, מכתב הערכה למיכל זיו
יצאנו לדרך לקורס גישור במטרה לתת כלים יישומים ומיומנויות הנדרשות לניהול קונפליקטים של עובדות תחום עבודת נשים
להתמודדות עם מעסיקים ופונות, וכן למיצוי אפקטיבי ובהתאם לתכלית החוק עבור ממוני עיצומים.
מלכתחילה הינו מודעים לפער הקיים בין הליך הגישור הקלאסי לצרכים העולים בתהליכים המקצועיים היומיומים, יחד עם זאת,
מצאנו חשיבות רבה ביישום ובהקשה של הכלים על ההתמודדות עם האתגרים הנדרשים בעבודה אצלנו.
אני רוצה לסכם את הקורס ולציין את העניין הרב שגילו העובדים בתכנים ,בגישות ,בסימולציות ובתהליך הגישורי שהועבר באמצעותך מדי מפגש.
המשתתפים היו מרותקים לתכנים לאורך כל הדרך ולא מעט, בשל היכולת שלך להעביר את המסרים בצורה מעניינת ומשתפת ,
כך שכל משתתף הזדהה ומצא את השתקפותם של הדילמות האישיות והמקצועיות שלו בכל שלב משלבי הגישור שנלמדו ובסימולציות השונות ולא אחת הללו הובאו לדיון ברמת הכתתית.
הליווי של המגשרים הנוספים מבית גבים הביא חשיפה לגישות נוספות ומגוונות, פתח את 'העדשה' אל עולם הגישור והדרכים הרבות לנהל הליכים מסוג זה ויצר מעורבות ועניין בכל שלב של המשתתפים.
בשמי ובשם העובדים ארצה להודות לך על העברת קורס מרתק ומעניין שחשף אותנו להבין את חשיבותו של ה'למה' ,
כולי תקווה כי המשתתפים יישמו את הנלמד ולו במעט במציאות היומיומית בעבודה ובחיים האישיים.

קורס גישור, רשות מקומית כפר שמריהו
חווינו – חבריי לקורס ואנוכי, עשרה מפגשים מקצועיים להפליא. תכנית הלימוד בנויה באופן סכמתי, יסודי, ומעמיק ולמרות מגבלות הזמן הוכשרנו באופן המקסימלי המתאפשר גם בפן המעשי, באמצעות סימולציות מושקעות ורציניות.
אין ספק שהשקעתם מחשבה רבה ומאמץ ראוי בניהול הקורס והדברים ניכרים בתכנים, בסביבת הלימוד, ובסימולציות.
התרשמתי מאוד לחיוב מפועלה של קבוצת גבים ואני מודה לכם על ההתנסות המאתגרת והחיובית.
יותר מכל, והכי חשוב, כמה מילים על מנחה הקורס, עודד לאופולד :
מעיין נובע של ידע וחוכמה, מקצוען אמיתי, רציני, יסודי ורהוט. בהיותו מבורך באהבת אדם ובהבנת נפש האדם, הדינאמיקה הקבוצתית שעודד מייצר באופן טבעי ואמין, הביאה את כל משתתפי הקורס ללא יוצא מן הכלל, לביטוי מקסימלי של היכולות האינדיבידואליות, לריכוז ועניין מקסימאליים ולהנאה צרופה.
בכישרון יוצא דופן העביר אותנו עודד תהליך ייחודי ששילב רכישת ידע והכשרה עם שינוי אישיותי ותפיסתי, בכל הנוגע לפתרון סכסוכים בכל תחום – מקצועי ואישי כאחד.
ובנימה אישית, בפעם הראשונה מזה 20 שנות קריירה הצליח מישהו לחדור את מעטה הכוחניות והעיקשות שבי, בדרכו האדיבה, המכבדת והמכילה, ולהוכיח מעל לכל ספק, שאפשר גם אחרת.
זכיתי, וגם אתם – זכיתם.

מרכז גישור ויישוב סכסוכים – רמלה
מרכז גישור ויישוב סכסוכים בקהילה – רמלה שוכר את שרותי קבוצת גבים (להלן "גבים") מזה כ- 10 שנים.
המרכז קיבל סיוע רב מגבים בבניית תוכניות ייחודיות ומודלים המותאמים לצרכי הקהילה ברמלה.
מנחי גבים הנחו קורסי גישור בסיסיים והכשרה מעשית בגישור – "פרקטיקום".
בנוסף, מנחי גבים מדריכים מדי חודש את קבוצת המגשרים המתנדבים בתוכנית פיתוח מיוחדות (תפ"מ) ומלווים את הקבוצות השונות הפועלות במרכז הגישור כגון : קבוצות עולים, בניית הסכמות בבתים משותפים ועוד.
במרכז הגישור תהליכי דיאלוג קהילתי רב תרבותי, אשר מלווים ומונחים מקצועית החל מיום הקמתם ועד כה על ידי יו"ר קבוצת גבים, מר עמרי גפן.

המלצה והערכה לקבוצת גבים מאת מפעם השפלה – מערכת מרכזי הדרכה ופיתוח – המנהל בשלטון המקומי
קבוצת גבים נבחרה ע"י הרשות המקומית להציע מענה לצרכים שהועלו. קבוצת גבים הציעה מענה כוללני המשלב תהליכי יעוץ אירגוני והדרכה המבוסס על תפיסה מקצועית מעולמות הגישור וניהול שותפויות.
ברצוני לציין שמנחי קבוצת גבים גילו מחוייבות ופניות לתהליך , הם ניהלו תקשורת טובה עם מובילי התהליך ברשות המקומית ועם המנהלים שהשתתפו בקבוצות הלמידה. התהליך התנהל בשירותיות ומקצועיות ברמה גבוה מאד .
בברכה, אלונה מרק – סגנית מנהלת מפעם השפלה.

יצירת קשר

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

נושא

תוכן ההודעה

הרשמה לקבלת עדכונים